Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ - ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Αλκίνοος Ιωαννίδης
«Αυτός ο πιτσιρικάς είναι ντε, που έπαιζε στα Μπακούρια …». Πριν από μερικά χρόνια, όλη η πόλη μιλούσε γι’ αυτό το όμορφο αγόρι (23 χρονών τότε) που έκανε το μεγάλο «μπαμ» με την «Αγορά του Αλ Χαλίλ». Ποιός ήταν; Από πού ήρθε; Πώς έσκασε έτσι ξαφνικά στη δική μας αγορά και στην καρδιά; Από τότε πέρασαν αρκετά χρόνια, τέσσερις προσωπικοί του δίσκοι και αρκετές συμμετοχές και συναυλίες. Το καλύτερο δε είναι ότι στους δύο τελευταίους του δίσκους, ο Αλκίνοος Ιωαννίδης γράφει ο ίδιος τη μουσική και τους στίχους.
Αν κοιτάξετε προσεκτικά τα εξώφυλλα των δίσκων του, θα παρατηρήσετε ότι έχουν φιλοτεχνηθεί από τον πατέρα του που είναι ζωγράφος. Και άρα, το ρητό «σόι πάει το βασίλειο…» ισχύει σ΄ αυτήν τη περίπτωση.
Γεννημένος στην Κύπρο στις 19/9/1969, o Αλκίνοος Ιωαννίδης εγκατέλειψε τη Λευκωσία στα είκοσι χρόνια του, για να βρεθεί στην Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και να σπουδάσει ηθοποιός. Καμία σχέση με την μετέπειτα πορεία του, θα σκεφτεί κανείς, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι… Στο background του έχουν καταγραφεί οι σπουδές του στο Ευρωπαϊκό Ωδείο της Κύπρου αφενός και αφετέρου την παραγωγή του πρώτου του δίσκου («Στην αγορά του Κόσμου», σε μουσική Νίκου Ζούδιαρη και ενορχήστρωση Τάκη Μπουρμά) υπογράφει η Δήμητρα Γαλάνη, η οποία τον «ανακαλύπτει» σε κάποια γυρίσματα.
Πριν ακόμη έρθει η επιτυχία με την «Αγορά του Αλ Χαλίλ», ο Αλκίνοος εμφανίζεται στο «Χάραμα», στο πλευρό της Δήμητρας Γαλάνη, την πρώτη χρονιά της λειτουργίας του γνωστού μαγαζιού. Το δίσκο «Στην αγορά του κόσμου» ακολουθεί το «Όπως μυστικά και ήσυχα» (και πάλι σε μουσική Νίκου Ζούδιαρη) , δύο χρόνια αργότερα. Αμφότεροι γίνονται χρυσοί.
Ο συνεσταλμένος και low-profile είναι η αλήθεια ερμηνευτής κατακτά έναν ακόμη ρόλο και μάλιστα με επιτυχία. Αυτόν του δημιουργού. Γράφει ο ίδιος τις μουσικές και τους στίχους του και χαράζει το δικό του προσωπικό ύφος: έντεχνα τραγούδια, μπαλάντες αλλά και ιδιαίτερες στιγμές (σαν το ραπ «Έχω μια λέξη») . Επιπλέον γράφει ουσιαστικό στίχο.
πηγή : wiki.kithara.gr

Τα τραγούδια του δίσκου
1. Ζήνωνος
2. Στην αγορά του Αλ Χαλίλι
3. Το όνειρο
4. Πόθοι αδιέξοδοι
    (Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη)
5. Καθώς περνά η ώρα
6. Δύσκολοι καιροί
7. Τα φιλιά μου θα στα 'δινα
    (Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη)
8. Η μπαλάντα του μισθοφόρου
9. Όχι, μην κλαις
10.Το κουτί της Πανδώρας
11.Δεύτε τελευταίες εισπνοές
    (Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη, Αλκίνοος Ιωαννίδης)

Ζήνωνος
Πάσχα στο χωριό συγκέντρωση μετοίκων
Τα νέα απ' την Αθήνα, στα όνειρά μου σφήνα
Πόζα και λουστρίνι, ο Νάκος φιγουρίνι
Πείνα μου μοιραία, ζήλια μου ρομφαία
Μπήκα σ' ένα τραίνο πίσω δεν κοιτούσα
Μέσα μου πετούσα, ψήλωσα δυο πόντους
Ζήνωνος, μ΄ έντυσε ζωή στρατιώτη
Ζήνωνος, πόρνη η αγάπη η πρώτη
Κι απ' το βράδυ στο πρωί
Μου τελειώνει η ντροπή
Ζήνωνος

Εδώ οι χωριανοί μου δεν βοηθάνε άλλο
Σκούριασαν τα χέρια, βρήκα άλλους τρόπους
Είπα να χαθώ το τέλος μου να δώσω
Λίγο ακόμα πάνω, τρελά μου σε φτάνω
Στις εφημερίδες μάνα αν με είδες
Μη μου στεναχωριέσαι, μάνα δεν μ' αξίζει
Ζήνωνος...

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου


If you have any problem about Expired links, Please feel free to contact me via email!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο